16.5.2012

Tästä kesä voi alkaa, nosta tanssija jalkaa....





tuoretta ananasta, nam!

makkarat grillissä! :D




Eilinen päivä oli ihan mahtava, avattii grillikausi lämpissä keleissä taas!
Aurinkoo riitti siihen 10 asti illalla suurinpiirtein ja loppu ilta sitte vedeltiinki nurmella vauhti kärrynpyöriä ja kaiken maailman flickejä mitä ollaa akrossa opittu tän kurssin aikana :D

Niiin kesäfiilis, että on vaikee pysyä koulunpenkillä vielä hetki ja yrittää panostaa viimeesee asti, motivaatio huitelee jo rannoilla eikä tää opiskelu enää kiinnostas yhtää, mutta pakko pinnistää vielä pikku hetki ja sitte pääsee ansaitusti kesälomalle! Voitteko kuvitella, että ihan pari päivää enää oikeeta koulua, siihen lisäks koeviikko, vesisota-päivä ja suokki-päivä ja se on siinä! :)

Jotenki haikee olo, sillä alan tässä pakkaileen mun talvikamat isoon laukkuun, jonka raahaan huomenna lentokentälle ja kohti raahea.
Mun pieniin aivoihin ei mahu se, että on menny yks lukukausi ohi ja oon selvinny suomen toisella puolella näin pitkän ajan.
Pakko myöntää, että oon pikkiriikkisen ylpee itestä, 15-vuotiaana mää uskalsin lähtee kauas pois äidin ja iskän helmoista ja niin mä vaan selvisin täällä ja nyt oon palaamassa kotiin lomalle vieläpä ihan ehjänä tyttönä, miljoona kokemusta taskussa ja henkisesti kypsempänä.
Huhhuh, uskomatonta kuinka aika vaan voi mennä niin nopeesti! :)

Nauttikaa teki nyt huomisesta helatorstaista,
 niin määki aion tehä taas ku pääsee pitkästä aikaa kotiin näkemään ihania ihmisiä!
:)



2 kommenttia: