28.5.2012

paniikki paniikki



kuvat weheartit

tässä iha selvästi mää kiitämässä radalla, naaat.

äääääää päätin tulla postaan äkkiä ja lieventää mun paniikkia, sillä mulla alkaa tasan kolmen tunnin päästä cooper-testi ja jännitän joka vuosi aina enemmä ja enemmä.
Tänä vuonna jännitystä lievensi, ko sain kuulla ettei sitä tarvi juosta tuolla melkee 30 asteen helteessä ulkona, mutta nyt se palaski ku tajusin että kyllä, me ollaan taaaas ulkona!
Mulla on iha hirveitä kokemuksia yläasteelta, ko juostiin aina ulkona hirveessä helteessä 12 minuuttia iha täysiä.
Tuntuu siltä niinku sua kidutettas jossai marsun juoksupyörässä jossa sun on vaa pakko juosta etkä voi lopettaa.
Opettaja huutaa kentän reunalla jotai ihme lukuja, jotka oikeesti on jäljellä olevia minuutteja, mutta ei niitä tajua ko aivot lyö tyhjää ja jalat on maitohapoilla, aurinko porottaa selkää ja naamaan.
Sen oikeen tuntee ko neste rupee haihtuu kehosta ja sua rupee heikottaa.
Tyypit lysähtää 12 minuutin jälkee kenttään ja kuuluu vaa hirveetä huohotusta, jotku jopa oksentaa kaikesta siitä rasituksesta. Aivan järkyttävää.
MIKSI ME JUOSTAAN ULKONA?!?!?!

Mää tykkään juoksemisesta ja oon aina juossu hyvin, viimes reilu 2800m ja tänä vuonna on tavote 3000m, mutta oikeesti tällästä en ymmärrä.
En tajua miks meitä pitää rääkätä tuolla hirviäsä helteessä, tällä hetkellä mun mittari näyttää 25 varjossa, en ees halua tietää paljo se on auringossa.
oikeesti great, tuun kuoleen sinne kentälle.

Lähen tankkaa hiilareita ja nestettä, etten iha pyörtys sinne.......
terppa!




4 kommenttia:

  1. Toivottavasti juoksit tavoitteeseesi! :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. no ehä mä mitää kolmeetonnii juossu ko järkky helle nyyyyyyh :( mutta sama ko viimes :DD

      Poista